Puertos
A fachada litoral, unha oportunidade no horizonte

Cando as empresas que están instaladas nos peiraos interiores trasladen a súa actividade á dársena exterior de punta Langosteira, estas instalacións perderán o seu uso portuario. Unha oportunidade para que a cidade reformule a súa relación co mar ou unha condena a cumprir os convenios do 2004?

A Insumisa
Prisión preventiva para un dos detidos polo desaloxo da Insumisa

O xulgado que instrúe a causa ten que ratificar hoxe mércores a decisión do xulgado de garda, que determinou prisión para o rapaz detido.

Blogs de A Coruña

Más de A Coruña

A Insumisa
Escudos na parede, versos na boca

O colectivo da Insumisa reivindicou este venres con poemas e música o espírito asociacionista e libertario da Coruña. Un acto pacífico en protesta polo peche forzado e violento do seu Centro Social na avenida do Metrosideiro.

Artes escénicas
Ayatollahs en Santiago y la teocracia española
4
Los medios de masas de Galicia han encontrado en un culebrón para tapar las imágenes del portavoz municipal del PP arrojando desechos al río. La principal víctima ha sido el dramaturgo del Grupo Chévere, Carlos Santiago.
Centros sociales
“Pensando na cidadanía atoparanse espazos de diálogo máis coherentes”
Modelos de xestión de espazos onde convivan institucións, veciños e axentes sociais: "Unha utopía que se cadra non está tan lonxe".
Medios comunitarios
A inesgotable fortaleza das ondas comunitarias
Cuac FM mantén a súa programación en Internet mentres reivindica a regularización dos medios sen ánimo de lucro no espectro radiofónico convencional.
Ocupación
Sexamos realistas, pidamos o imposible!
O CSO A Insumisa é único na cidade e, por tanto, irrenunciable. A súa singularidade xustifica a súa permanencia e defensa incondicionais.
Ocupación
As naves da Comandancia, un espazo liberado para a cidade
12
Temos a oportunidade de contrastar modelos e crear algo novo diferente e único, un lugar que está por imaxinar, e cremos que hai sitio para todas.
Ocupación
Se tocan un (Centro Social), tócannos a todos!
4
Dialogar non é reunirse nun mesmo espazo e intercambiar palabras pretendendo que pareza unha comunicación entre iguais.
Ocupación
A Insumisa ante un novo escenario
18
É posíbel concluír este episodio de forma que ambas entidades gañemos, e que o goberno central e o PP local que nos meteron neste lío, saian perdan.
Ocupación
O desenlace da Insumisa nas mans do Concello da Marea Atlántica
O luns 22 de xaneiro producirase un novo punto de inflexión derivado da data límite para que comecen as obras nas tres naves en conflito.
Ocupación
Que voen os paxaros!
4
Opinión de David Soto sobre o conflito aberto entre o Concello da Coruña e o CSOA A Insumisa.
Ocupación
A difícil relación entre o goberno da Marea Atlántica e o Centro Social Ocupado A Insumisa
O proxecto de usos do Concello polariza a opinión de cidadanía, activistas e simpatizantes do Centro Social a Insumisa e da Marea Atlántica

Destacadas

Racismo
Dinamarca: cuando las ideas de Viktor Orban calan en un Estado de bienestar

Aunque Dinamarca copa los estándares de desarrollo y calidad democrática, la reciente prohibición del velo islámico en sitios públicos, la ley que castiga con la cárcel a los indigentes o el rechazo a acoger migrantes reflejan la deriva xenófoba que ha adquirido el país.

Andalucía
Un viaje al origen de la desigualdad en Andalucía

¿Por qué Andalucía ostenta las mayores cifras de población en riesgo de exclusión social? Viajamos a las raíces de la desigualdad para averiguarlo.

Últimas

Educación
Encerrados a 38 grados en un aula

La falta de acondicionamiento de las aulas a las altas temperaturas pone en pie de guerra a la comunidad educativa en Extremadura.

Creaciones morales
Ovnis en Alcorcón
El fenómeno de los extraterrestes del planeta UMMO en los años 50 fue un precedente a la española y con difusión internacional de las ahora llamadas ‘fake news’.
Energía nuclear
Lo que hay detrás de la energía nuclear
Abordamos brevemente el negocio de los residuos radiactivos para el oligopolio patrio: cómo definir "residuos", su gestión y quién paga los costes que se generan.
Publicidad
Las trampas de la publicidad en Internet
La generalización del uso de Internet, y sobre todo de las redes sociales, han hecho que las estrategias publicitarias alcancen una nueva dimensión.
Antiespecismo
¿Qué hace un oso en las Bardenas?

Sendaviva celebra su decimoquinto aniversario con la amplición del número de animales explotados en su zoológico y con una nueva inyección de dinero público, cuatro millones de euros para 2018 y 2019, que suman un total de 68 millones aportados por el Gobierno de Navarra.