En Marea
Catro pingas
6

Sempre se dixo, dun xeito case tan verosímil coma poético, que a lúa determina a forza das mareas. Resulta curioso pensar como infinitas moléculas suman folgos para, circulando ao unísono, dar forma a grandes océanos que semellan indestrutíbeis. Porque, a fin de contas, iso é o importante: dar unha boa mostra de fortaleza e unión.

En Marea
Paula Quinteiro: “Están tentando romper o espazo da unidade popular”
Falamos coa parlamentaria Paula Quinteiro sobre a crise que golpea o feble equilibrio interno de En Marea
En Marea
Quero a cabeza de Paula Quinteiro
26
As palabras moral e ética están completamente fóra de lugar nun asunto que non mostra máis que miseria, cainismo e unha absoluta falta de escrúpulos.
Investigación
O policía implicado no incidente con Paula Quinteiro, condenado en 2007 por lesións
Segundo diversas fontes un dos membros da dotación policial actuou de xeito violento antes da intervención da deputada de En Marea.

Más de En Marea

En Marea
"Construímos un movemento amplo e transversal, por que imos dar pasos atrás?"
Entrevistamos ao portavoz de En Marea no Congreso dos Deputados nun momento no que se están a producir debates de fondo no seo da confluencia galega
Galicia
Galiza e o día da marmota
O pasado 25 de setembro o PP de Alberto Núñez Feijóo reeditaba a súa terceira maioría absoluta en Galiza.

Destacadas

Racismo
Dinamarca: cuando las ideas de Viktor Orban calan en un Estado de bienestar

Aunque Dinamarca copa los estándares de desarrollo y calidad democrática, la reciente prohibición del velo islámico en sitios públicos, la ley que castiga con la cárcel a los indigentes o el rechazo a acoger migrantes reflejan la deriva xenófoba que ha adquirido el país.

Pensamiento
Thomas Fazi: “No puedes solucionar una crisis creada por el euro dentro del euro”

Políticas de identidad, crisis económica, arquitectura del sistema financiero, posibilidades de una coordinación de gobiernos de izquierda dentro de la UE... Thomas Fazi se mete en todos los jardines del presente político común a los Estados europeos.

Antiespecismo
¿Qué hace un oso en las Bardenas?

Sendaviva celebra su decimoquinto aniversario con la amplición del número de animales explotados en su zoológico y con una nueva inyección de dinero público, cuatro millones de euros para 2018 y 2019, que suman un total de 68 millones aportados por el Gobierno de Navarra.