A Insumisa
Prisión preventiva para un dos detidos polo desaloxo da Insumisa

O xulgado que instrúe a causa ten que ratificar hoxe mércores a decisión do xulgado de garda, que determinou prisión para o rapaz detido.


publicado
2018-06-19 22:16:00

Dúas persoas que participaron na protesta polo desaloxo do Centro Social Ocupado A Insumisa da Coruña foron detidas para prestar declaración nos Xulgados da cidade o pasado martes 19 de xuño. As causas, segundo o atestado policial, son "ameazas, desordes públicas e lesións". Antonio Vázquez, avogado dos encausados, confirma que hai un atestado policial con cinco persoas imputadas. "Delas, dúas foron detidas e prestaron declaración en presenza xudicial este martes 19. A unha impútaselle o delito de ameazas e á outra delitos de atentado, desorde público e lesións."

Logo de prestar declaración, a persoa imputada por ameazas foi posta en liberdade provisional, e para a outra, a xuíza ditaminou prisión preventiva sen fianza. “Estas decisións teñen que ser ratificadas o mércores 20 polo xuíz que leva o caso”, comenta o avogado, “xa que esta foi unha decisión do xulgado de garda, ao que non lle corresponde a instrución da causa”.

Os feitos aos que se refire a dilixencia aconteceron a última hora da mañá do mércores 23 de maio, contra as 13:30, momento no que ante o intento de entrar no espazo desaloxado por parte dos manifestantes, a Policía Local carga con dureza, tendo como resultado varias persoas feridas de diversa gravidade.

Este mércores pola mañá o expediente pasa ao xulgado, que pode manter as medidas cautelares, modificalas ou derrogalas. “Os avogados temos a opción de recorrer ante o xulgado e, se fose rexeitado, pódese facer un recurso de apelación fronte a Audiencia Provincial”, comenta Vázquez.

Relacionadas

A Insumisa
Escudos na parede, versos na boca

O colectivo da Insumisa reivindicou este venres con poemas e música o espírito asociacionista e libertario da Coruña. Un acto pacífico en protesta polo peche forzado e violento do seu Centro Social na avenida do Metrosideiro.

Movimientos sociales
Poner la vida en el centro como objetivo común

Aunque solo es una frase no enuncia una idea simple, representa la lucha contra el poder del dinero, la lucha contra el capitalismo, la lucha por vivir vidas que merezcan la pena ser vividas. Es una idea que podría pasar a ser plan común de acción de todos los movimientos sociales o sindicales. Desde el feminismo hasta la lucha por las pensiones, pasando por el mundo ecologista o el sindicalismo combativo, todos entroncan con esta idea.

Centros sociales
El Centro Cívico tapia los accesos a la iglesia
El colectivo toma la iniciativa ante el último caso de intrusión en su espacio desde el edificio adjunto del antiguo convento.
1 Comentario
Branda 14:01 21/6/2018

É imprescindible que desde O Salto cubrades a notícia. Os outros médios supostamente alternativos non o teñen feito, quizais avergoñados por como os erros político-institucionais poden acabar levando a prisión a unha persoa de forma inxusta.
Non só é un caso gravísimo de criminalización da protesta social. É o primeiro activista encarcerado por motivos estritamente políticos nos últimos vinte anos.

Responder
3
0

Destacadas

Elecciones generales del 28 de abril
De derogar la Ley de Memoria Histórica a permitir el uso de armas: promesas de la derecha

El Procés catalán y la reacción españolista toman el protagonismo en la parte de los programas electorales relativa a seguridad y derechos, con medidas por parte de los partidos de derechas que van desde la ilegalización de los partidos políticos que propongan la salida de España a la persecución de quienes den asistencia humanitaria a las personas migrantes.

Elecciones generales del 28 de abril
De A3media a Venezuela, el glosario del último debate

El último debate de la campaña sirvió para fijar la ventaja de Pablo Casado sobre Rivera en las “primarias de la derecha” del próximo domingo.

Ciudadanos
Villacís y su marido acumulan más de 2,5 millones de euros en inmuebles

La candidata de Ciudadanos al Ayuntamiento de Madrid y su marido, Antonio Suárez Valdés, son propietarios de al menos doce inmuebles en la Comunidad de Madrid.

Veganismo
Y yo que soy de los malos…

Por más que me esfuerce, no hay nada heroico ni trepidante en comerse a un animal criado en una granja, ejecutado, despiezado, envasado, transportado, comercializado en una bandeja de poliestireno con una etiqueta en la que ponga “4,35 €” y una fecha de consumo.

Últimas

Elecciones generales del 28 de abril
Señores canditados, ¿y la deuda quién la paga?

Entre los dos debates solo se dedicaron unas pocas palabras a uno de los temas más importantes a los que nos enfrentamos: la deuda.

Masculinidades
La masculinidad de las élites y la ceguera de la izquierda

El concepto de masculinidad se encuentra directamente relacionado con ser élite o aspirar a serlo. La falta de visión de conjunto de la izquierda es un obstáculo para elaborar estrategias globales.

Tribuna
¿Políticas gitanas?
Las políticas que se han dirigido a la población gitana no son políticas gitanas, son políticas totalmente payas.