Prisión preventiva para un dos detidos polo desaloxo da Insumisa

O xulgado que instrúe a causa ten que ratificar hoxe mércores a decisión do xulgado de garda, que determinou prisión para o rapaz detido.


publicado
2018-06-19 22:16:00

Dúas persoas que participaron na protesta polo desaloxo do Centro Social Ocupado A Insumisa da Coruña foron detidas para prestar declaración nos Xulgados da cidade o pasado martes 19 de xuño. As causas, segundo o atestado policial, son "ameazas, desordes públicas e lesións". Antonio Vázquez, avogado dos encausados, confirma que hai un atestado policial con cinco persoas imputadas. "Delas, dúas foron detidas e prestaron declaración en presenza xudicial este martes 19. A unha impútaselle o delito de ameazas e á outra delitos de atentado, desorde público e lesións."

Logo de prestar declaración, a persoa imputada por ameazas foi posta en liberdade provisional, e para a outra, a xuíza ditaminou prisión preventiva sen fianza. “Estas decisións teñen que ser ratificadas o mércores 20 polo xuíz que leva o caso”, comenta o avogado, “xa que esta foi unha decisión do xulgado de garda, ao que non lle corresponde a instrución da causa”.

Os feitos aos que se refire a dilixencia aconteceron a última hora da mañá do mércores 23 de maio, contra as 13:30, momento no que ante o intento de entrar no espazo desaloxado por parte dos manifestantes, a Policía Local carga con dureza, tendo como resultado varias persoas feridas de diversa gravidade.

Este mércores pola mañá o expediente pasa ao xulgado, que pode manter as medidas cautelares, modificalas ou derrogalas. “Os avogados temos a opción de recorrer ante o xulgado e, se fose rexeitado, pódese facer un recurso de apelación fronte a Audiencia Provincial”, comenta Vázquez.

Relacionadas

A Insumisa
Escudos na parede, versos na boca

O colectivo da Insumisa reivindicou este venres con poemas e música o espírito asociacionista e libertario da Coruña. Un acto pacífico en protesta polo peche forzado e violento do seu Centro Social na avenida do Metrosideiro.

Sanidad pública
Colapso na sanidade pública galega
O colapso na atención primaria e nas urxencias son o resultado dunha privatización implacábel que favorece o lucro de xigantes empresariais como Medtronic.
Feminismos
Arundhati Roy: “El problema no es Trump, sino el sistema que lo produjo”

La escritora y activista india, autora de la novela El dios de las pequeñas cosas, habla sobre la deriva autoritaria en la India, Estados Unidos y en tantos otros países donde el fascismo y el ‘mayoritarismo’ han ganado posiciones, no solo en los espacios de poder, sino también entre la población.

1 Comentario
Branda 12:01 21/6/2018

É imprescindible que desde O Salto cubrades a notícia. Os outros médios supostamente alternativos non o teñen feito, quizais avergoñados por como os erros político-institucionais poden acabar levando a prisión a unha persoa de forma inxusta.
Non só é un caso gravísimo de criminalización da protesta social. É o primeiro activista encarcerado por motivos estritamente políticos nos últimos vinte anos.

Responder
3
0

Destacadas

Elecciones
Finaliza el Gobierno de la moción de censura: habrá elecciones generales el 28 de abril

El Gobierno opta por el adelanto electoral, con la convocatoria de elecciones generales el 28 de abril. Las elecciones serán un mes antes de las europeas, autonómicas y locales de mayo.

Tribuna
¡A las urnas! Pedro Sánchez y el final del ciclo progre
4

La convocatoria electoral anticipa un nuevo movimiento para la restauración del régimen del 78. El autor considera que no resolverá la incapacidad del sistema representativo para solucionar los problemas de fondo provocados por la desigualdad económica, la pérdida de derechos sociales y la crisis de legitimidad.

Huelga feminista
“UGT empieza a distorsionar la huelga feminista”

La Confederación General del Trabajo, que ayer pidió a los sindicatos mayoritarios no confundir sobre la huelga general del 8M, cree que el anuncio de UGT de convocar huelga de 24 horas crea confusión a pocas semanas de la huelga feminista.

Deuda
Deuda 2018: Gobierno suspende, ayuntamientos aprueban

Las cifras del Banco de España sobre deuda de las administraciones públicas confirman que las corporaciones locales son las únicas capaces de disminuir sus cifras. 

Sanidad pública
La indignación por el deterioro de la sanidad pública vuelve a las calles

En Santiago, Vigo, Teruel, Madrid y diversas ciudades de Andalucía y País Valencià, las movilizaciones contra los recortes sanitarios señalan, una vez más, el calculado deterioro de la sanidad pública como paso previo a la privatización.

Últimas

Oriente Próximo
Cinco cosas importantes que están pasando en el mundo árabe

El presidente argelino se presenta para un quinto mandato. Migrantes africanos intentan alcanzar las costas de Yemen. Arabia Saudí continua su política de sustitución de trabajadores extranjeros por nativos. Los palestinos protestan por una autopista dividida por un muro de 8 metros que Israel ha construido en Cisjordania. Los activistas del Hirak siguen pagando por su rebelión en Marruecos. Estas son algunas de las cosas que están pasando en el mundo árabe

Música
Mecano, ¿fraude o genio?

Más allá de la honestidad de sus fines, la capacidad de Mecano para trascender géneros estaba en sintonía con genios como ABBA, donde el fin último era tan subjetivo como vibrante: moldear la canción pop perfecta.

Crímenes del franquismo
El último tirón en las fosas franquistas en Andalucía

Andalucía tiene más desaparecidos que los provocados por la dictadura de Videla en Argentina y multiplica los números del régimen de Pinochet en Chile.

Memoria histórica
El niño que cantaba el “Cara al Sol” para hacer rabiar a su abuela

Nunca había comprobado tan de cerca cómo la mala leche con la que se decidía fusilar a unos jóvenes y se humillaba a sus mujeres en los años treinta mantendría viva su eficacia durante más de ocho décadas.

Periodismo
“Podemos estar orgullosos de nuestros medios de comunicación”

El documentalista burkinés Abdoulaye Diallo repasa el rumbo de los medios de comunicación en su país desde el asesinato del periodista Norbert Zongo hace dos décadas.