Mobilizacións históricas do feminismo galego

Éxito rotundo das manifestacións feministas que este medio día percorreron as principais rúas do país. Este 8 de marzo comeza a percibirse como histórico en Galiza e o desborde das mobilizacións foi total.

obradoiro 8M Compostela
Fin da manifestación desta mañá na praza Obradoiro Jorge Garnelo

publicado
2018-03-08 16:55:00

A xornada de folga feminista comezou moi cedo en Galiza. Ás 5:00 da madrugada comezaban a súa actividade os piquetes feministas de Vigo, dúas horas despois facían o mesmo en Compostela.

Na capital da Galiza os piquetes iniciaron a súa actividade no polígono Costa Vella, que agrupa a distintas empresas e importantes marcas como Decathlon, Leroy Merlin e Mercadona. Este último supermercado fechou as súas portas para impedir que o piquete informativo desenvolvese a súa labor.

Vigo 8M concentracion
Concentracion feminista en Vigo, rúa Príncipe. Zelia García

Ao longo da mañá a actividade piqueteira, polo menos nas grandes cidades, estendeuse polas ruas máis comerciais e polos centros de ensino.

O momento álxido co que concluiu a xornada da mañá de folga feminista foi ás 12:00, cando milleiros de mulleres ocuparon as distintas prazas de rúas de todo o país. “Está a ser un auténtico desborde” comentaba unha das participantes da manifestación de Compostela. Esta sensación repetiuse nos distintos puntos de Galiza onde estaban a descenvolverse as concentracións.

8M Monforte 2018
Concentración da folga feminista en Monforte. Foto: ANA CASAL

Tanto en Vigo como en Compostela as concentracións derivaron en distintas columnas que, en manifestación, percorreron distintas rúas.

5 Comentarios
#10284 7:42 9/3/2018

A xornada foi histórica entre outras cousas pola hostia na cara que recibiu esa organización sindical corrupta e aliada do capital que vos paga a edición. Morte á CIG e ao resto de apagalumes! Adiante a loita das mulleres.

Responder
8
7
#10295 10:44 9/3/2018

Eu pensaba que falabas de UGT y CCOO. ¿Baseas esas acusacións en algo?

Responder
5
8
#10367 17:21 10/3/2018

E logo a CIG fixo algo diferente de CCOO e UXT? Pois si, fixo algo peor. As tres rémoras estas convocaron paros simbólicos porqu consideranq ue os nosos problemas non son reais, senón simbólicos. pero ademais a CIG fixo activamente militancia en contra da folga de 24 horas, enganando a traballadoras de todos os centro de traballo do país das manerias máis variadas, pero basicamente co mesmo rintintin de que a folga de 24 horas era ilegal e tal. repito: MORTE Á CIG. E se non che gusta, tragalo, que total xa a diario tragas bastante merda sen queixarte. O día que queimes ese carné noxento verás novas posibilidades. Deica entón.

Responder
9
0
#10276 21:29 8/3/2018

Un éxito y una foto muy bonita

Responder
6
0
#10260 16:26 8/3/2018

Éxito das mulleres, gran motor do noso país

Responder
14
0

Destacadas

Industria
Alcoa: ¿cómo salvar una industria?

La empresa ha flexibilizado su postura en las últimas horas para permitir la entrada de posibles compradores. Su futuro también podría pasar por una intervención pública, a pesar de las declaraciones de la ministra de Trabajo

Trabajo sexual
Al debate sobre la prostitución le falta renta básica
5
Escribimos con miedo a decir cosas que luego no podremos enmendar, de hacer aseveraciones que nos invaliden como feministas, casi como personas.
Remunicipalización
El Congreso abre el grifo a la remunicipalización del agua pese a los votos en contra de PP y Cs

Un ajustada votación, con la ausencia de varios diputados del Partido Popular, aprueba una propuesta de En Comú Podem para facilitar que los municipios puedan gestionar y recuperar el ciclo integral del agua.

Cárceles
Las dos huelgas de las prisiones

Aparte de la huelga realizada por los funcionarios de prisiones, desde el 1 de octubre un buen número de personas presas secundaron una huelga de hambre para reivindicar algunos derechos básicos, fruto de varios meses de lucha colectiva en diferentes cárceles del Estado y de la que casi ningún medio se ha hecho eco.

Últimas

Democracia participativa
¿Cómo participa la región de Madrid?

El 16 de Noviembre el Observatorio de Participación de Madrid convoca sus III Jornadas para compartir experiencias regionales relacionadas con la participación social.

Contaminación
Niños con máscaras anticontaminación frente a la ofensiva contra Madrid Central

Una veintena de AMPA y la FAPA Giner de los Ríos organizan una acción reivindicativa a favor de Madrid Central, lanzan un manifiesto y llaman a participar en la movilización programada para el próximo sábado. 

Minería
España, nueva frontera minera

En los últimos años el Estado español ha sufrido un auge de proyectos mineros. Ahora, mientras Castilla y León quiere abrir la puerta a explotaciones mineras no energéticas en suelos rústicos protegidos, Ecologistas en Acción lanza una propuesta para reformar una Ley de Minas que fue promulgada en 1973.

Tribuna
Es el momento de poner fin a la legalización de las “devoluciones en caliente”
1
Pedro Sánchez, en su discurso durante la moción la censura, mostró su firme determinación a poner fin a esta práctica, pero desde entonces, la acción de su Gobierno ha ido en dirección contraria.
Educación
Una grieta para aprender la vida
Un grupo de familias del CEIP Pare Català (València) pone a prueba un modelo diverso de escuela de vacaciones para reformular los procesos pedagógicos.