Mobilizacións históricas do feminismo galego

Éxito rotundo das manifestacións feministas que este medio día percorreron as principais rúas do país. Este 8 de marzo comeza a percibirse como histórico en Galiza e o desborde das mobilizacións foi total.

obradoiro 8M Compostela
Fin da manifestación desta mañá na praza Obradoiro Jorge Garnelo

publicado
2018-03-08 16:55:00

A xornada de folga feminista comezou moi cedo en Galiza. Ás 5:00 da madrugada comezaban a súa actividade os piquetes feministas de Vigo, dúas horas despois facían o mesmo en Compostela.

Na capital da Galiza os piquetes iniciaron a súa actividade no polígono Costa Vella, que agrupa a distintas empresas e importantes marcas como Decathlon, Leroy Merlin e Mercadona. Este último supermercado fechou as súas portas para impedir que o piquete informativo desenvolvese a súa labor.

Vigo 8M concentracion
Concentracion feminista en Vigo, rúa Príncipe. Zelia García

Ao longo da mañá a actividade piqueteira, polo menos nas grandes cidades, estendeuse polas ruas máis comerciais e polos centros de ensino.

O momento álxido co que concluiu a xornada da mañá de folga feminista foi ás 12:00, cando milleiros de mulleres ocuparon as distintas prazas de rúas de todo o país. “Está a ser un auténtico desborde” comentaba unha das participantes da manifestación de Compostela. Esta sensación repetiuse nos distintos puntos de Galiza onde estaban a descenvolverse as concentracións.

8M Monforte 2018
Concentración da folga feminista en Monforte. Foto: ANA CASAL

Tanto en Vigo como en Compostela as concentracións derivaron en distintas columnas que, en manifestación, percorreron distintas rúas.

5 Comentarios
#10284 7:42 9/3/2018

A xornada foi histórica entre outras cousas pola hostia na cara que recibiu esa organización sindical corrupta e aliada do capital que vos paga a edición. Morte á CIG e ao resto de apagalumes! Adiante a loita das mulleres.

Responder
8
7
#10295 10:44 9/3/2018

Eu pensaba que falabas de UGT y CCOO. ¿Baseas esas acusacións en algo?

Responder
5
8
#10367 17:21 10/3/2018

E logo a CIG fixo algo diferente de CCOO e UXT? Pois si, fixo algo peor. As tres rémoras estas convocaron paros simbólicos porqu consideranq ue os nosos problemas non son reais, senón simbólicos. pero ademais a CIG fixo activamente militancia en contra da folga de 24 horas, enganando a traballadoras de todos os centro de traballo do país das manerias máis variadas, pero basicamente co mesmo rintintin de que a folga de 24 horas era ilegal e tal. repito: MORTE Á CIG. E se non che gusta, tragalo, que total xa a diario tragas bastante merda sen queixarte. O día que queimes ese carné noxento verás novas posibilidades. Deica entón.

Responder
9
0
#10276 21:29 8/3/2018

Un éxito y una foto muy bonita

Responder
6
0
#10260 16:26 8/3/2018

Éxito das mulleres, gran motor do noso país

Responder
14
0

Destacadas

Trabajo sexual
Conxa Borrell, del sindicato OTRAS: “No somos ilegales”
El sindicato OTRAS se ha defendido de las acusaciones vertidas en las últimas semanas por sus supuestos vínculos con la patronal: “Si fuese cierto que somos delincuentes, no estaríamos aquí”.
Barcelona
¿Sigue siendo Barcelona una ciudad muerta?
La transformación de Barcelona en un resort de lujo para asistentes a los grandes eventos que se celebran allí ha alterado profundamente el paisaje de la ciudad y la relación con quienes viven en ella.
Brecha salarial
Hombres banqueros: más y mejor pagados

Las retribuciones máximas del Banco Santander multiplican por 600 el salario mínimo. Los hombres ganan un 23,31% más que las mujeres.

Líbano
Refugiadas en la cancha

Chatila es el campo de refugiados palestinos más importante del Líbano. Allí, un equipo de baloncesto juvenil femenino lucha contra el machismo y el racismo hacia los palestinos que existe en la sociedad libanesa.

Últimas

Ciencia ficción
“Es posible escribir ciencia ficción sin usar préstamos del inglés”

AnsibleFest, el primer festival de ciencia ficción feminista a nivel estatal, arranca hoy en Bilbao, y una de sus organizadoras, la crítica cultural, editora y traductora Arrate Hidalgo evalúa el panorama de un género con buena salud, aunque recalca que “también ha habido muchas iniciativas en el pasado”.

Música
Talk Talk, en el árbol de la sabiduría

En el díptico esencial de los británicos Talk Talk se escucha pop de corazón sacro, confundido entre tics jazz, aura góspel y la abnegada motivación por encontrarse con la espiritualidad de Alice Coltrane y el Miles Davis azul.

Economía social y solidaria
VI Feria del Mercado Social: mucho más que un fin de semana
En esta feria, además de ser consumidoras conscientes, vamos a demostrar que también estamos orgullosas de contribuir a la construcción de otra economía más justa y más ecológica. Hagamos que todo el año sea Feria.
Caza
La caza volverá este curso a las escuelas extremeñas

Por tercer año consecutivo, el programa de Promoción y ayuda al deporte escolar (PROADES) de la Consejería de Educación de la Junta de Extremadura volverá a incluir la caza entre sus actividades deportivas a promocionar en los colegios de la Comunidad.

Cine
Más muescas en la estirpe de los Kennedy
‘El escándalo Ted Kennedy’ (2017) sigue el camino de ‘Jackie’ (2016) indagando en lo más parecido a una familia real que ha existido por EE.UU.