Huelga feminista
Mobilizacións históricas do feminismo galego

Éxito rotundo das manifestacións feministas que este medio día percorreron as principais rúas do país. Este 8 de marzo comeza a percibirse como histórico en Galiza e o desborde das mobilizacións foi total.

obradoiro 8M Compostela
Fin da manifestación desta mañá na praza Obradoiro Jorge Garnelo
8 mar 2018 16:55

A xornada de folga feminista comezou moi cedo en Galiza. Ás 5:00 da madrugada comezaban a súa actividade os piquetes feministas de Vigo, dúas horas despois facían o mesmo en Compostela.

Na capital da Galiza os piquetes iniciaron a súa actividade no polígono Costa Vella, que agrupa a distintas empresas e importantes marcas como Decathlon, Leroy Merlin e Mercadona. Este último supermercado fechou as súas portas para impedir que o piquete informativo desenvolvese a súa labor.

Vigo 8M concentracion
Concentracion feminista en Vigo, rúa Príncipe. Zelia García

Ao longo da mañá a actividade piqueteira, polo menos nas grandes cidades, estendeuse polas ruas máis comerciais e polos centros de ensino.

O momento álxido co que concluiu a xornada da mañá de folga feminista foi ás 12:00, cando milleiros de mulleres ocuparon as distintas prazas de rúas de todo o país. “Está a ser un auténtico desborde” comentaba unha das participantes da manifestación de Compostela. Esta sensación repetiuse nos distintos puntos de Galiza onde estaban a descenvolverse as concentracións.

8M Monforte 2018
Concentración da folga feminista en Monforte. Foto: ANA CASAL

Tanto en Vigo como en Compostela as concentracións derivaron en distintas columnas que, en manifestación, percorreron distintas rúas.

Relacionadas

Feminismos
Os vídeos do 8M en Galiza
Na previa e no 8M, falamos de feminismo con mulleres e persoas que non sempre son escoitadas
Extremadura
Extremadura hacia el 8M
Colectivos, asociaciones y plataformas feministas llevan meses trabajando en la organización del próximo 8 de marzo en Extremadura.
Huelga feminista
¿Dónde sí hay huelga el 8 de marzo?

Sindicatos de Catalunya, Andalucía y Galiza han registrado convocatorias de huelga para este 8 de marzo. La huelga feminista se convoca en Murcia los días 8 y 9.

5 Comentarios
#10284 9:42 9/3/2018

A xornada foi histórica entre outras cousas pola hostia na cara que recibiu esa organización sindical corrupta e aliada do capital que vos paga a edición. Morte á CIG e ao resto de apagalumes! Adiante a loita das mulleres.

Responder
8
7
#10295 12:44 9/3/2018

Eu pensaba que falabas de UGT y CCOO. ¿Baseas esas acusacións en algo?

Responder
5
8
#10367 19:21 10/3/2018

E logo a CIG fixo algo diferente de CCOO e UXT? Pois si, fixo algo peor. As tres rémoras estas convocaron paros simbólicos porqu consideranq ue os nosos problemas non son reais, senón simbólicos. pero ademais a CIG fixo activamente militancia en contra da folga de 24 horas, enganando a traballadoras de todos os centro de traballo do país das manerias máis variadas, pero basicamente co mesmo rintintin de que a folga de 24 horas era ilegal e tal. repito: MORTE Á CIG. E se non che gusta, tragalo, que total xa a diario tragas bastante merda sen queixarte. O día que queimes ese carné noxento verás novas posibilidades. Deica entón.

Responder
9
0
#10276 23:29 8/3/2018

Un éxito y una foto muy bonita

Responder
6
0
#10260 18:26 8/3/2018

Éxito das mulleres, gran motor do noso país

Responder
14
0

Destacadas

Educación
Propuestas para una vuelta al cole 100% presencial
Colaboración con ayuntamientos para la cesión de espacios o grupos mixtos son algunas de las propuestas de las AMPA. La enseñanza online no garantiza el derecho fundamental a la educación.
Explotación laboral
Los trabajadores de Lidl van a la huelga el 4 de junio

Fracasa la negociación y los trabajadores de la cadena de supermercados Lidl van a la huelga este 4 de junio en todo el Estado salvo el País Vasco. Los sindicatos acusan a la empresa de no cumplir con el acuerdo firmado al inicio del estado de alarma.

Camareras de piso
Las camareras de piso ganan el juicio contra el Grand Hotel de Barcelona

Una sentencia ha declarado nulo el despido, hace más de un año, de una camarera de piso que trabajaba en el Grand Hotel Central de Barcelona y que fue despedida tras unirse al sindicato de Las Kellys Catalunya al conocer que se quería externalizar la plantilla. El tribunal concreta que el hotel deberá readmitirla. 

Crisis climática
El BCE inyecta 7.600 millones en combustibles fósiles en plena pandemia

Solo con las inyecciones de capital en siete empresas, el Banco Central Europeo ha contribuido a la emisión de 11,2 millones de toneladas de CO2  entre mediados de marzo y mediados de mayo.

Fronteras
Europa adquiere drones israelíes para vigilar a quienes intentan cruzar el Mediterráneo

El Observatorio de Derechos humanos de la red Euro-Mediterránea cifra en 59 millones la cuantía de los contratos de compra de drones militares a empresas israelíes para la vigilancia en el mar de migrantes y solicitantes de asilo. Podemos (grupo GUE/NGL) registró ayer 2 de junio una pregunta a la Comisión Europea sobre estas adquisiciones.

Coronavirus
Enfermeras de Urgencias denuncian que les han negado mascarillas FFP2
Enfermeras y auxiliares del madrileño Hospital del Henares denuncian que el pasado domingo la supervisora de guardia les negó material de protección.
Humor
Moderado

Nueva entrega del cuaderno de bitácora de una pandemia que Mauro Entrialgo está haciendo para El Salto.

Sanidad pública
Crece el descontento entre el personal sanitario en Catalunya por la falta de recursos y los recortes
Trabajadores sanitarios vuelven a manifestarse en las puertas de hospitales de toda Catalunya para revertir los recortes realizados durante la anterior crisis y defender la financiación de la sanidad pública.
Coronavirus
Suecia, el país que no confinó: los pros y los contras de no dejar reinar al miedo

En todo momento, entre un 20% y un 30% de las camas de cuidados intensivos han permanecido sin ocupar. Esta capacidad de absorber el primer impacto de la enfermedad en el sistema público de salud ha contribuido a que en Suecia no haya reinado el miedo tras no aplicar medidas restrictivas de confinamiento.

Últimas

Coronavirus
Más seguridad, orden y libertad

Necesitamos más seguridad, muchísima más de la que tenemos. Pero no necesita la misma seguridad quien se manifiesta en coche junto a Vox, quien corta la Meridiana o quien intenta utilizar un billete de 20 dólares falso como George Floyd.