We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
La Xunta del PP termina su plan de control sobre la CRTVG tras escoger a su nueva directora en solitario

La periodista Concepción Pombo ha sido nombrada nueva directora general de la Corporación de Radio e Televisión de Galicia (CRTVG) tras una tercera votación en el Parlamento de Galicia, en la que únicamente contó con el respaldo del Partido Popular, ya que el resto de grupos parlamentarios se han mostrado en contra de su designación. Pombo reemplaza a Alfonso Sánchez Izquierdo, quien ha estado al frente del ente público durante 16 años, desde su elección en 2009 coincidiendo con la llegada de Alberto Núñez Feijóo al Gobierno gallego.
Después de no obtener los apoyos necesarios en las dos primeras rondas —que requerían mayorías de 50 y 45 diputados, respectivamente—, su elección ha sido posible en una tercera votación, donde ha bastado con la mayoría absoluta (38 escaños) de la que dispone el PP, promotor de su candidatura. El proceso se realizó mediante votación en urna al inicio del pleno celebrado este martes, sin debate previo. El escrutinio arrojó 39 votos a favor y 33 papeletas sin marcar, consideradas como votos en contra.
Galicia
Galicia La huelga de los trabajadores de la TVG contra 15 años de manipulación y privatización diseñados por Feijóo
La candidatura de Pombo, que fue impulsada exclusivamente por el PP en la comisión parlamentaria de control de los medios públicos, se ajusta a la nueva ley que transforma la CRTVG en la Corporación de Servizos Audiovisuais de Galicia SA (CSAG) y modifica el sistema de mayorías requerido para este nombramiento. Es decir, el Gobierno de Alfonso Rueda modificó la ley de medios para que solo con sus votos se garantizasen el control del ente público.
El BNG señala “el dedazo” del Partido Popular
La sesión plenaria comenzó con la intervención de la viceportavoz del BNG, Olalla Rodil, quien solicitó un cambio en el orden del día para permitir un turno de intervenciones de los grupos, aludiendo a lo que calificó como “el dedazo” del PP, con el que —según dijo— “pretenden reforzar su control y aumentar la manipulación política”. La propuesta fue sometida a votación, pero la mayoría del PP la rechazó. Tanto el BNG como el PSdeG se han opuesto firmemente a la elección de Pombo, a quien describen como la opción “más radical” y responsabilizan de contribuir al “desmantelamiento del pluralismo” en los medios públicos gallegos.
CRTVG - Corporación Radio y Televisión de Galicia
A Xunta do PP remata o seu plan de control sobre a CRTVG tras escoller á súa nova directora en solitario

A xornalista Concepción Pombo foi nomeada nova directora xeral da Corporación de Radio e Televisión de Galicia (CRTVG) tras unha terceira votación no Parlamento de Galiza, na que unicamente contou co respaldo do Partido Popular, xa que o resto de grupos parlamentarios móstranse en contra da súa designación. Pombo substitúe a Alfonso Sánchez Izquierdo, quen estivo á fronte do ente público durante 16 anos, desde a súa elección en 2009 coincidindo coa chegada de Alberto Núñez Feijóo ao Goberno galego.
Despois de non obter os apoios necesarios nas dúas primeiras roldas —que requirían maiorías de 50 e 45 deputados, respectivamente—, a súa elección foi posible nunha terceira votación, onde abondou coa maioría absoluta (38 escanos) da que dispón o PP, promotor da súa candidatura. O proceso realizouse mediante votación en urna ao inicio do pleno celebrado este martes, sen debate previo. O escrutinio deu 39 votos a favor e 33 papeletas sen marcar, consideradas como votos en contra.
CRTVG - Corporación Radio y Televisión de Galicia
Medios públicos A folga dos traballadores da TVG contra 15 anos de manipulación e privatización deseñados por Feijóo
A candidatura de Pombo, que foi impulsada exclusivamente polo PP na comisión parlamentaria de control dos medios públicos, axústase á nova lei que transforma a CRTVG na Corporación de Servizos Audiovisuais de Galicia SA (CSAG) e modifica o sistema de maiorías requirido para este nomeamento. É dicir, o Goberno de Alfonso Rueda modificou a lei de medios para que só cos seus votos se garantise o control do ente público.
O BNG sinala “o dedazo” do Partido Popular
A sesión plenaria comezou coa intervención da viceportavoz do BNG, Olalla Rodil, quen solicitou un cambio na orde do día para permitir unha quenda de intervencións dos grupos, aludindo ao que cualificou como “o dedazo” do PP, co que —segundo dixo— “pretenden reforzar o seu control e aumentar a manipulación política”. A proposta foi sometida a votación, pero a maioría do PP rexeitouna. Tanto o BNG como o PSdeG opuxéronse firmemente á elección de Pombo, a quen describen como a opción “máis radical” e responsabilizan de contribuír ao “desmantelamento do pluralismo” nos medios públicos galegos.