A Audiencia Nacional rebáixalles a seis meses de cárcere a condena aos rapeiros de La Insurgencia

A Sala de Apelación da Audiencia Nacional rebáixalles de 2 anos e 1 día de prisión ao mínimo legal de 6 meses e un día aos 12 membros do grupo de rap La Insurgencia e multa de dez euros diarios durante 4 meses por enaltecemento do terrorismo.

La Insurgencia
Roda de prensa do comezo do encerro solidario cos 12 de La Insurgencia nos locais parroquiais do Cristo da Vitoria (Coia, Vigo) Zélia García

publicado
2018-09-19 18:37:00

De dous anos e un día, a seis meses e un día. A Sala de Apelacións da Audiencia Nacional rebaixoulles á súa cuarta parte a condena imposta en decembro de 2017 aos doce membros do colectivo de rap La Insurgencia, evitando así que os mozos entren en prisión.

"Isto segue sendo inaceptable por faceren cancións. Non pararemos ata conseguir a absolución, aínda que a nosa xente xa nos absolveu", afirmou na súa conta de Twitter Sahid, un dos mozos condenados polas letras das súas cancións.

Desde Poder Judicial explican que, na nova sentenza, a Audiencia Nacional afirma que os acusados exaltaron de forma reiterada e/ou xustificaron actos terroristas, pero agora ten en conta que as organizacións terroristas mencionadas nas cancións de La Insurgencia están "xa desmanteladas", en referencia ao GRAPO, ETA e ao PCE( r).

Na sentenza, de 97 páxinas, da cal foi relator o maxistrado Enrique López, insístese en que as cancións, difundidas por YouTube e que chegarían a máis de 40.000 persoas, "encaixan nun discurso do odio que vai máis aló do dereito á liberdade de expresión e da creación artística".

Represión
Saúl López ‘Shahid’: “A única forma de saír desta é xuntos e organizados”
Falamos con Saúl López ‘Shahid’ de La Insurgencia, o grupo de rap condenado pola Audiencia Nacional por enaltecemento do terrorismo polas súas cancións.
1 Comentario
J B Chiko y animalitos 21:00 19/9/2018

Pensándolo bien,mejor trabajar en algo bien remunerado...siete tíos más el estaff...vaya negocio!

Responder
0
0

Destacadas

Racismo
El antirracismo político y las alianzas contra el fascismo

Los colectivos racializados interpelan a la sociedad y el Estado, a la izquierda y al feminismo, sobre racismo y colonialidad. 

Historia
Juan Gutiérrez, el mediador por la paz que se hizo amigo de un espía del Cesid

Roberto Flórez, un agente del Centro Superior de Información de la Defensa, entró en contacto con el mediador por la paz Juan Gutiérrez para conocer las entretelas del conflicto vasco. Forjaron una amistad. Mudar la piel, el documental de Cristóbal Fernández y Ana Schulz, indaga en esa relación.

Atenas
45 años después, la llama de la Politécnica sigue viva

Como cada 17 de noviembre, Grecia ha vivido este sábado una jornada de movilizaciones en recuerdo y reivindicación de la revuelta de la Universidad Politécnica de Atenas en 1973, hecho que aceleró la caída de la dictadura militar un año después.

Fronteras
Con el Baobab de Roma se abre una nueva temporada de desalojos

Policía étnica. Furgones blindados y excavadoras en el campamento donde dormían 130 migrantes, ahora abandonados a su suerte en las calles de Roma. Salvini: “Hay que acabar con las zonas francas”.

Música
Música de librería: melodías anónimas en busca de sustento y esparcimiento

La música de librería, una biblioteca sonora al servicio de la industria audiovisual mayoritariamente, en la que se pueden rastrear el genio, la aventura o el simple goce de unos autores y ejecutantes sepultados por el tiempo.