O Salto Galiza
Regala(te) un medio diferente

Sen publicidade de bancos que desafiuzan ou multinacionais que violan dereitos humanos. Sen contido patrocinado. Sen directores nin xefes. O Salto é do que non hai. Para que chegue a máis xente, precisamos de ti. Ata o 15 de xaneiro poderás subscribirte ou regalar unha subscrición a un prezo reducido.

o salto é outra cousa

publicado
2017-12-13 09:43

Cando te subscribes ou regalas unha subscrición desde Galiza estás a contribuír á viabilidade da redacción galega, un proxecto autónomo coordinado cos outros proxectos territoriais d'O Salto

Cunha web propia e unha edición local mensual, onde se combina a información galega, estatal e internacional, O Salto Galiza está formado por xornalistas e activistas relacionados coa comunicación. Un medio diferente ao alcance da man. 

Entra en saltamos.net/formulario e escolle a túa subscrición anual ou semestral a prezo de promoción. Regala xornalismo, regala O Salto Galiza! 

Relacionadas

Menores tutelados
Educación e tribo para menores con medidas xudiciais
A adolescencia é o período da vida que menos defensores ten, e se hai un delito de por medio por parte do adolescente, entón a estigmatización xa é completa. Así o entenden as profesionais do programa ‘CONVIVE.COMigo’, da Asociación Arela.
Música
“Baiuca ten un punto comunitario”
Baiuca é unha das sensacións musicais do momento. O proxecto de folktrónica está a exportar internacionalmente a renovación de composicións populares.
Franquismo
As dúas Marías na loucura franquista
As dúas irmás de Compostela retaron o Franquismo con cor e alegría. Chamáronas “tolas”, pero a tolería estaba ao seu redor.
0 Comentarios

Destacadas

Portugal
Costa se arriesga a nuevas huelgas a poco más de un mes de las elecciones generales de Portugal

El Sindicato Nacional de Motoristas de Matérias Peligrosas, que puso en jaque al país durante la huelga que convocó a mediados de agosto no cuenta con el apoyo de los partidos de izquierda ni los sindicatos. Sus transportistas, no obstante, amenazan con parar el país y tienen mecanismos para hacer escuchar sus reivindicaciones.

Derecho a la ciudad
Seguridad y urbanismo, el relato perdido de las izquierdas

Un reciente estudio ha puesto de manifiesto las diferencias de criterio a la hora de medir los efectos de la gentrificación. En esta divergencia subyace un debate ideológico. La existencia de alternativas o límites a la gentrificación no se ha traducido en políticas concretas en ciudades como Madrid. La derecha y las promotoras siguen teniendo la sartén por el mango.

Ciencia
De aquellos datos, estas conclusiones

Entre científicos, la controversia sobre qué estadística es la “correcta” sigue a día de hoy. Cuál se usa en distintos campos tiene mucho que ver con la costumbre.

Últimas

Ecofeminismo
¿Por qué molesta Greta Thunberg?
Asististimos una virulenta reacción contra Greta Thunberg que ignora deliberadamente el espacio Fridays for Future, niega el cambio climático y tiene su buena dosis de machismo
Junta de Extremadura
Fruta podrida
Atanasio Naranjo es el presidente de Afruex (la patronal de la fruta). La cabeza visible de un emporio económico, Tany Nature, levantado sobre la explotación de los trabajadores, la ruina de miles de pequeños campesinos y el trato de favor constante de la Junta.