A CUAC FM organiza este venres 13 un coloquio sobre a liberdade de expresión

A liberdade de expresión a debate nun coloquio aberto á cidadanía organizado pola CUAC FM, a radio comunitaria coruñesa ameazada de sanción pola Xunta de Galicia, recentemente arquivada. No coloquio intervirá, entre outros, o xornalista de RTVE Xabier Fortes.

cuac FM
A Xunta reclama unha licenza que non outorgou en 21 anos de vida da radio comunitaria. CUAC FM

publicado
2018-04-12 11:16:00

A radio comunitaria herculina, a CUAC FM, e a Rede estatal de Medios Comunitarios (ReMC) celebrarán esta fin de semana na Coruña o seu congreso anual, ao cal están convocados case media centena de radios e televisións comunitarias de todo o estado. A asemblea celébrase os días 13, 14, e 15 de abril no Centro Cívico da Cidade Vella da Coruña.

O acto inaugural do Encontro Anual celebrarase ás 18:00 horas do venres 13 de abril no salón de actos do Centro Cívico da Cidade Vella na rúa de Veeduría, 2. O evento, de entrada libre e aforo limitado, contará coa participación de María Navarro Limón, presidenta da ReMC, e Roberto Ansede, presidente da CUAC FM. A continuación, de 18:30 a 20:00 horas, terá lugar o coloquio “Liberdade de expresión, aquí e agora”, en que intervirán o xornalista de RTVE Xabier Fortes López, Premio Ondas 2017 ao mellor presentador de Televisión; a presidenta da Rede de Medios Comunitarios (ReMC) e Isabel Lema Blanco, membro do Consello de Dirección da AMARC-Europa e ex-presidenta da CUAC FM.

Ás 10:00 do sábado 14 arredor de 50 persoas de representantes de radios e televisións comunitarias de todo o estado reuniranse tamén no Centro Cívico para definir a estratexia xurídica e de defensa do sector comunitario. A REMC renovará parcialmente a súa nova xunta directiva e a presidencia da rede para o bienio 2018-2020. Este encontro vén marcado pola ameaza de sanción á CUAC FM por parte da Secretaría Xeral de Medios da Xunta de Galicia, ameaza resolta recentemente co arquivo das medidas sancionadoras de ata 200.000 euros por emitir en FM e a prohibición á radio comunitaria coruñesa de emitir na súa tradicional frecuencia da 103.4 ata a obtención dunha licenza do goberno autonómico. A CUAC FM leva solicitando licenza en frecuencia modulada dende a súa fundación en 1996, na cal comezou a empregar o dial 103.4, ata esa data baleiro.

Como colofón deste Encontro anual da Rede de Medios Comunitarios en A Coruña, o domingo 15 de abril ás 13:00 a CUAC FM despedirá aos visitantes da Rede de Medios cunha sesión vermú na sala Mardigras, coa actuación especial de dous monologuistas e cómicos da cidade: Víctor Grande e Ángela Triana, ambos tamén socios da emisora. Este acto de peche é aberto a toda a cidadanía, con entrada libre e aforo limitado.

0 Comentarios

Destacadas

Alimentación
Del sándwich de atún a la porrusalda: cómo cambiar la alimentación de escuelas y hospitales

Las compras públicas de alimentos y la contratación de empresas para comedores determinan la economía de ciudades y comunidades autónomas. Una iniciativa madrileña recoge firmas para que esas compras introduzcan criterios sociales y ecológicos, como ya se están haciendo en experiencias pioneras en Valencia y las Islas Canarias.

Pensamiento
Mireille Fanon: “Si votas por Macron o por Trump, luego no vengas llorando”

La descolonización, el racismo estructural, el extremismo o la liberación son los temas que preocupan a la activista francesa Mireille Fanon, impulsora de la Conferencia de Bandung du Nord.

Acuerdos comerciales
La Unión Europea busca un acuerdo con Trump para proteger su industria automovilística

En secreto y sin mandato parlamentario están en curso negociaciones comerciales entre la Unión Europeas y los Estados Unidos, que podrían crear un TTIP por la puerta trasera.

Unión Europea
Sabine Lösing: “Hay que transformar la producción armamentística en producción de bienes que beneficien a las sociedades”

Hablamos con Sabine Lösing, la europarlamentaria alemana que ha borrado a España de la lista de países con buenas prácticas en cuanto a la venta de armas a terceros países, después de la decisión del Ejecutivo de Pedro Sánchez de continuar los negocios con la dictadura Saudí a pesar de la catástrofe humanitaria que está provocando en Yemen con armas españolas.

Brexit
La UE y la “soberanía”
1

Si algo queremos es debilitar la soberanía. Contra Trump y sus apologetas, contra Juncker, no puede haber poder que no sea desafiado, ninguna decisión que no pueda ser sometida a revisión democrática.

Justicia
Una pena de agresión sexual es rebajada porque la víctima hizo teatro en el colegio
La Associació d'Actors i Actrius Professionals Valencians ha empezado una campaña contra esta sentencia por considerarla humillante tanto para la víctima como para las profesionales de la interpretación.

Últimas

Feminismos
Esto es lo que hay detrás de Freeda

Una de las redes sociales “feministas” más populares de los últimos tiempos es el ejemplo de las nuevas fronteras del pinkwashing corporativo y del marketing empresarial en Facebook. Con el dinero de la familia Berlusconi. El medio, de origen italiano, ha desembarcarcado con fuerza en España.

Extremadura
Las ayudas sociales y el mercado de trabajo (según la patronal extremeña)
5

Recientemente, representantes muy destacados de organizaciones empresariales han realizado declaraciones públicas relativas a valoraciones sobre las ayudas sociales y sobre la influencia de estas en el interés de los trabajadores y trabajadoras por ocupar puestos de trabajo. Sus propuestas expresan una vez más la insolidaridad de estos sectores sociales acomodados con las capas de la población más empobrecidas.