A CUAC FM organiza este venres 13 un coloquio sobre a liberdade de expresión

A liberdade de expresión a debate nun coloquio aberto á cidadanía organizado pola CUAC FM, a radio comunitaria coruñesa ameazada de sanción pola Xunta de Galicia, recentemente arquivada. No coloquio intervirá, entre outros, o xornalista de RTVE Xabier Fortes.

cuac FM
A Xunta reclama unha licenza que non outorgou en 21 anos de vida da radio comunitaria. CUAC FM

publicado
2018-04-12 11:16:00

A radio comunitaria herculina, a CUAC FM, e a Rede estatal de Medios Comunitarios (ReMC) celebrarán esta fin de semana na Coruña o seu congreso anual, ao cal están convocados case media centena de radios e televisións comunitarias de todo o estado. A asemblea celébrase os días 13, 14, e 15 de abril no Centro Cívico da Cidade Vella da Coruña.

O acto inaugural do Encontro Anual celebrarase ás 18:00 horas do venres 13 de abril no salón de actos do Centro Cívico da Cidade Vella na rúa de Veeduría, 2. O evento, de entrada libre e aforo limitado, contará coa participación de María Navarro Limón, presidenta da ReMC, e Roberto Ansede, presidente da CUAC FM. A continuación, de 18:30 a 20:00 horas, terá lugar o coloquio “Liberdade de expresión, aquí e agora”, en que intervirán o xornalista de RTVE Xabier Fortes López, Premio Ondas 2017 ao mellor presentador de Televisión; a presidenta da Rede de Medios Comunitarios (ReMC) e Isabel Lema Blanco, membro do Consello de Dirección da AMARC-Europa e ex-presidenta da CUAC FM.

Ás 10:00 do sábado 14 arredor de 50 persoas de representantes de radios e televisións comunitarias de todo o estado reuniranse tamén no Centro Cívico para definir a estratexia xurídica e de defensa do sector comunitario. A REMC renovará parcialmente a súa nova xunta directiva e a presidencia da rede para o bienio 2018-2020. Este encontro vén marcado pola ameaza de sanción á CUAC FM por parte da Secretaría Xeral de Medios da Xunta de Galicia, ameaza resolta recentemente co arquivo das medidas sancionadoras de ata 200.000 euros por emitir en FM e a prohibición á radio comunitaria coruñesa de emitir na súa tradicional frecuencia da 103.4 ata a obtención dunha licenza do goberno autonómico. A CUAC FM leva solicitando licenza en frecuencia modulada dende a súa fundación en 1996, na cal comezou a empregar o dial 103.4, ata esa data baleiro.

Como colofón deste Encontro anual da Rede de Medios Comunitarios en A Coruña, o domingo 15 de abril ás 13:00 a CUAC FM despedirá aos visitantes da Rede de Medios cunha sesión vermú na sala Mardigras, coa actuación especial de dous monologuistas e cómicos da cidade: Víctor Grande e Ángela Triana, ambos tamén socios da emisora. Este acto de peche é aberto a toda a cidadanía, con entrada libre e aforo limitado.

Relacionadas

Periodismo
“Podemos estar orgullosos de nuestros medios de comunicación”

El documentalista burkinés Abdoulaye Diallo repasa el rumbo de los medios de comunicación en su país desde el asesinato del periodista Norbert Zongo hace dos décadas. 

Periodismo
Un montaje de Garzón y Aznar amenaza al diario ‘Gara’

El periódico vasco deberá pagar tres millones de euros a la Seguridad Social. Se trata de una deuda heredada de Egin que le endosó la Audiencia Nacional, alegando una “sucesión ideológica de empresas”.

Marruecos
El cierre de una asociación cultural profundiza la crisis de la libertad de expresión en Marruecos

El reino de Marruecos ha disuelto la organización Racines por su vinculación con el programa “Un diner, 2 cons”, que era un soplo de aire fresco y una excepción en el panorama mediático marroquí, cada vez más cerrado a la libertad de expresión. La sentencia de disolución ha dado lugar a una campaña de solidaridad internacional con reacciones de Anmistia Internacional o Human rights watch entre otros.

0 Comentarios

Destacadas

Pobreza energética
6,8 millones de personas sufren pobreza energética en España

Con motivo de la Semana Europea de Lucha contra la Pobreza Energética, organizaciones como la PxNME, la PAH y EeA reclaman el derecho fundamental y humano a la energía. La última reforma del bono social de electricidad, que entró en vigor el 1 de enero, rebaja sus potenciales beneficiarios de 2,3 a 1,1 millones de personas.


CIE de Aluche
El caso de la muerte de Samba Martine irá a juicio en junio

El Juzgado Penal número 21 de Madrid celebrará los próximos días 3, 4 y 7 de junio el juicio por la muerte de Samba Martine, que falleció en 2011 en el CIE de Aluche.

Migración
El juego que hay que superar para entrar en la Unión Europea

En Šid, un pequeño pueblo serbio fronterizo con Croacia, viven cientos de migrantes que prueban suerte cada día para entrar en la zona Schengen, pero son pocos los que lo consiguen.

Marruecos
“En Marruecos cuanto más rico eres, más libre eres”

¿Qué le pasa en Marruecos a una joven si —estando soltera— se queda embarazada? Sobre esta pregunta la cineasta Meryem Benm'Barek-Aloïs traza el argumento de Sofía (2018). La película, primer largometraje de la directora, fue galardonada en el festival de Cannes y aún puede verse en algunas salas del estado.  

Últimas

Almería
Dos décadas de acuerdos incumplidos
La revuelta del año 2000 forzó una negociación para sortear los costes de la huelga.
Ocupación de tierras
Nueva acción en el Cerro Libertad a diez días de que acabe el acuerdo con el BBVA

Desalojado en abril de 2018 por 300 guardias civiles, el Cerro Libertad, en Jaén, se enfrenta a un posible nuevo periodo de abandono a escasos días de que el acuerdo con el BBVA, propietario de la finca, deje sin acceso al colectivo que reivindica la defensa de la tierra andaluza. 

Insumisión
La insumisión en Extremadura

El 20 de febrero de 1989, hace ahora 30 años, cincuenta y siete objetores de conciencia en búsqueda y captura, prófugos por no haberse incorporado al ejército en su llamada a filas, se presentaron públicamente en el Estado español para expresar su desobediencia al servicio militar obligatorio (SMO). La insumisión había comenzado.

Fotografía
Paula Artés retrata a la invisible Guardia Civil
Paula Artés ha trabajado desde 2015 retratando las dependencias de la Guardia Civil en Catalunya para su libro ‘Fuerzas y cuerpos’.