Laboral
Médicos sen Fronteiras despide unha empregada con 12 anos de experiencia que denunciara prácticas abusivas

CNT Galiza conseguiu que o Tribunal Superior de Galicia declarase abusiva e, polo tanto, nula a cláusula de obxectivos dos contratos de Médicos Sen Fronteiras.

CNT Médicos sin Fronteras
Escrache realizado en 2016 pola sección sindical de CNT MSF a José Antonio Bastos, presidente de Médicos Sen Fronteiras.

publicado
2019-03-01 17:30:00

A dirección de Médicos Sen Fronteiras (MSF) despediu a unha delegada sindical da Confederación Nacional do Traballo (CNT) en Madrid, un despido que se suma ós oito producidos en Galicia por mor da denuncia interposta polos compañeiros de CNT no territorio pola cláusula de obxectivos do cadro de persoal de captación.

A muller levaba doce anos traballando en Médicos Sen Fronteiras, en concreto na captación de socios a pé de rúa, e era ademais asociada á ONG, cando fai dúas semanas lle chegou a notificación de despido. A dirección da organización alega un informe “desfavorable” sobre o seu suposto rendemento, malia que a CNT asegura que este informe presenta información “contraditoria”, segundo explica a El Salto a sección sindical de MSF en Madrid. Trala notificación, avogados de CNT valoran a interposición dunha demanda para pedir que este despido sexa considerado nulo.

As mesmas fontes explican que, trala campaña #ElLadoOscuroDeMédicosSinFronteras que tivo lugar onte en apoio á compañeira despedida, agarda que a dirección acceda a reunirse con eles, pese a que “desde que se creou a sección nunca nos recoñeceron, e nin sequera contestan aos nosos correos”.

Ademais, o antecedente de Galicia lévaos a pensar que o despido desta traballadora é un “golpe na mesa” tralo cal poden ir outros despidos de persoas que se significaron nas denuncias das condicións abusivas dos contratos.

En novembro de 2018, a sección sindical en Madrid interpuxo unha demanda contra MSF pola cláusula de obxectivos, unha estratexia que utilizara CNT en Galicia, e coa que conseguiron que o Tribunal Superior de Galicia declara abusiva e nula por impor unhas ratios imposíbeis de cumprir. O máximo tribunal de Galiza ditaminou que os contratos laborais, que obrigan á captación de 24 novos socios por mes, son abusivos, polo que ordenaba eliminar as cláusulas de produtividade.

CNT aclara que o único obxectivo desa cláusula é garantir á empresa o despido a custo cero e sen preaviso, o que provoca unha alta taxa de rotatividade nos postos de traballo e aumenta a precariedade no sector.

MSF CNT (GALEGO)
Reparto de panfletos informativos sobre as condicións laborais en captación de socios ONG

Relacionadas

Laboral
Contra el fenómeno de la mediación en el ámbito jurídico
Bajo las largas listas de espera en juicios, se une una medida, la "mediación", que traslada al ámbito privado la función de organismos públicos.
Laboral
Trabajadoras de educación infantil en huelga contra el nuevo convenio colectivo

Salarios por debajo del SMI, inestabilidad laboral, falta de correspondencia entre responsabilidad y categorías, exceso de horas de trabajo: las trabajadoras de educación infantil van a la huelga para decir basta a unas condiciones laborales precarias

Laboral
Las empresas remolonean con su obligación de registrar las horas de trabajo

El 12 de mayo entró en vigor la norma que obliga a todas las empresas a registrar las horas de trabajo de sus empleados. Algunos empleados ven la norma con desconfianza. CSIF descataca la normalidad en el sector público y UGT señala la necesidad de mejorar la regulación de algunos aspectos como las pausas.

0 Comentarios

Destacadas

Elecciones del 26 de mayo
La lucha por las grandes capitales

La izquierda se juega mantener los pactos y las alcaldías conseguidas en 2015 en las principales ciudades españolas frente al empuje de Ciudadanos y la ultraderecha.

Elecciones del 26 de mayo
María Eugenia Rodríguez Palop: “Tenemos que aterrizar la crítica, no basta con decir no a la Troika”

A las puertas del 26M, charlamos con la cabeza de lista de Unidas Podemos Cambiar Europa al Europarlamento sobre las posibilidades de la izquierda y el feminismo, de la izquierda feminista, en el estrecho marco comunitario.

Contigo empezó todo
Un refugiado judío en Las Ramblas

Repaso a la vida de Isak Aufseher, secretario del Comité Internacional de Emigrados Antifascistas.

Elecciones del 26 de mayo
“En algunas zonas de Madrid hay más oferta de escuela concertada y privada que de pública”

El 26 de mayo se decidirá en las urnas quién gobernará la Comunidad Autónoma de Madrid los próximos cuatro años. En El Salto hemos querido hacer balance de las políticas autonómicas en Sanidad, Educación, Vivienda, Medio Ambiente y Urbanismo y para ello hemos conversado con varias activistas. En esta entrevista Fernando Mardones, portavoz de la Plataforma por la Defensa de Centros Educativos Públicos de Calidad en Madrid, hace un repaso de la gestión del ámbito educativo por parte del gobierno del PP.